пятница, 17 октября 2008 г.

a4 envelopes




"Dataspill" het det f�r. S� var den saken biff. Det betydde spill med skjerm, alts� ikke brettspill eller kortspill. Dataspill som Age of Emire, Back Packer og slike trivlige enkle saker hvor man m�tte tenke for � klare det.
Dataspill er ikke hva det en gang var. Og jeg irriterer meg skrekkelig hver dag over dette. Ta et eksempel: N�r jeg g�r innover i byen, til sentrum, g�r jeg (i Dronningens) forbi en barefris�r. N�r man ser inn i vinduene ser man sm� fris�rstoler, litt mer farger enn normalt for en fris�rsalong p� veggene, og foran hver stol er en skjerm og spillkontroll. Jeg kjenner jeg koker hver gang jeg g�r forbi denne barnefris�rsalongen. Jeg tviler p� at det er Josefinespill som st�r i maskinene.... Det er det sleipeste triks. Og det at folk kan sitte i samme rom og spille hvert sitt spill p� hver sin maskin Jeg blir helt trist inni meg..
Men rett skal v�re rett, jeg er jo ikke en definitiv motstander. Jeg liker veldig godt � spille Buzz for eksempel, men jeg syns det handler litt om kunnskap og hukommelse, fremfor � skyte det dyret og den motstanderen.. Jeg liker ogs� Singstar noen ganger... Trenger ikke � forklare det n�rmere tror jeg, alle vet vel at jeg elsker sang. Og jeg spiller poker p� datan, s� jeg gj�r da min greie jeg ogs�. Jeg syns bare det er s� skrekkelig synd at man m� kj�pe Playstation, Gameboy, PS2, PS3, XBox, XBox 360, Wee, Nintendo og hva som� v�rre er..Og alt dette kj�per de fleste (tilogmed foreldre i rollen som forelder) i dyre dommer, for � kunne sloss og drepe p� skjermen...
Som om det ikke er nok p� TV
Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg er paff....
Gi meg gjerne en grunn til � like slike spill og utviklingen det her har, men grunnen skal v�re bra god f�r jeg tar den for god fisk.


a4 envelopes, a4 envelope sizes, a4 envelope size, a4 envelope measurements.



Комментариев нет: